10 Şubat 2015 Salı

Keçe Çalışmaları vol 1

Herkese hayırlı günler.. Epeydir blogumu  ihmal ettim ama geri döndüm hemde yepyeni bir şey ile; keçelerimle.. :))
Bu ara yeni merakım ve yeni hobim keçeler..
O kadar güzel şeyler yapıyor ki dayanamadım bende alıp denemeye karar verdim.Denedikce daha çok şey yapmak istedim. Daha öncesinde hakkında hiç bilgi sahibi olmadığım keçelerin çeşitleri varmış; kalın , ince , yün keçe gibi..
Ben Eminönü'nden  biri ince biri kalın olmak üzere iki tane mor ve pembe renk aldım.




Ama keçe dünyama daha fazla renk keçeler katmayı düşünüyorum çünkü renk çeşidi ne kadar fazla olursa o kadar güzel şeyler çıkıyor ortaya..
Sizlerle de keçelerle yaptıklarımı burada paylaşacağım inşallah :)
Şimdilik yastık süsü (renkler pek uyumlu olmasa da :) kitap ayracı,saç tokası ve henüz tamamlamadığı kitap kapağı var.. :)






    



                                  

                                  
                                  


2 yorum:

  1. Hepsi çok güzel olmuş.Bende istiyorum benlede yapın lütfen

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim destek için sizde takip ederseniz sevinirm http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil